Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

R^ Hezký článek. Ještě bych z české provenience doplnil Markovy Hříšné lidi. A vlastně také některé Čapkovy povídky z kapes. Ještě bych zmínil Abonenta linky U Claude Avelina. Tam mě fascinuje, jak se z excelentního thrilleru v prvním díle, stane stejně dokonalá fraška v díle druhém :-).

1 0
možnosti
JS

Díky, ano, to jsou všechno skvělé věci. Potěšil jste mě s Abonentem na lince U, mám na něj dávné vzpomínky někdy z 60.let, kdy to běželo jako seriál, moji rodiče to sledovali a já s nimi, skoro nic si z toho nepatuju, jen jména Verdon a Viocmt de Leken nebo tak nějak a že to bylo fakt napínavé.

0 0
možnosti
Foto

Já ujíždím na Monkovi. Podle mě je to zdatný konkurent Poirota.

1 0
možnosti
JS

To máte pravdu, ta jejich roztomilá ujetost v kombinaci s genialitou je jim společná.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem také "detektivkářka", ale musím se přiznat, že ty staré klasické (Christie, Simenon) mě moc neberou. Jedině Plavý kůň nebo tak nějak od Christie. Já miluji "drsnou školu", takže samozřejmě Chandler, Hammett, Chase, McDonald, ale mám ráda i Gardnera. Ale moje srdeční záležitost je Francis. :-)

Vám karma, pane Strádale V

1 0
možnosti
JS

Já to měl různě v různých životních fázích. Drsná škola tam měla své období a jindy jsem zase četl i Dicka Francise, který byl taky mistrem.

0 0
možnosti
Foto

Ale nejlepší je edice Magnet, kde jinde by se čtenář mohl dozvědět, že nedostatkovým zbožím byly i žárovky.

1 0
možnosti
JS

Ač by to člověk nečekal, v Magnetu vyšly i takové poklady jako detektivky od Petera Cheyneye s agentem FBI Lemmy Cautionem. A bondovka Goldfinger.

0 0
možnosti
MB

S psími dečkami se na koberci vyjímal jak tarantule na piškotovém dortu. Čtení pod lavicí:)))

2 0
možnosti
KT

Tady bych se opakovala a napsala totéž jako u filmů.:-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS