Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji Vám všem:-)

0 0
možnosti
Foto

Pane Jiří, moc Vám děkuji za krásné psaní ze života. R^Tento "můj příběh o odcházení" už mám za sebou a jsem šťastná, že se odehrál jinak, laskavěji. Víte, každý nakonec pozná, s kým se pracovalo dobře a že opravdu chybí. A já mám to štěstí, že když je třeba, vždycky vědí, kam se obrátit a pokud můžu, ráda vyhovím. Zrovna zítra nastupuji opět na záskok. On totiž každý jedou zestárne a to je na světě ta největší spravedlnost pro všechny.;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 773x
Je ženatý, má dvě děti, pět vnoučat a dva psy (věrnou kámošku, vlkodava Bernardetu, od 4.5.už jen ve smutku krásných vzpomínek). Vyšlo mu pár knížek nabízejících prolínání současnosti s historií. A taky knížka Korupce po III. pivu, která se snaží odhalovat absurdnosti naší doby. Charakterizoval by se jako kříženec nejlínějšího workoholika s nejpracovitějším kavárenským povalečem.

Seznam rubrik